Facebook Pixel

Ulubione oferty

Employer Branding & Marketing Rekrutacyjny


Anna Itkowiak zdjęcie
Anna Itkowiak Marketing & Employer Branding Specialist

Nieograniczony dostęp do edukacji, powszechność technologii oraz wzrost wyspecjalizowania pracowników i firm sprawia, że markom coraz trudniej jest wyróżnić się na tle konkurencji. Tworzenie pozytywnego wizerunku pracodawcy stało się istotniejsze niż kiedykolwiek. Dlatego tak ważne jest by pracodawcy wprowadzali w życie działania employer brandingowe, które będą aktywnie kształtować kierunek rozwoju w tym zakresie.

Employer Branding to zespół działań zorientowanych na kreowanie silnej i godnej zaufania marki zarówno w postrzeganiu wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Przygotowujemy kompleksową strategię rozpoczynając od analizy sytuacji firmy, poprzez dobór narzędzi i zaplanowanie harmonogramu działań, aż do ich wdrożenia. W zależności od specyfiki projektu, proces wspierają także nasi eksperci ds. Market Research oraz HR Consulting.

Dlaczego Employer Branding jest tak istotny? 

Warto uzmysłowić sobie, dlaczego działania z zakresu usprawniania wizerunku pracodawcy są tak istotne. Na pozór każdy sobie zdaje sprawę z tego, że warto w Employer Branding inwestować, ale nie każdy jest w stanie wskazać najistotniejsze korzyści, jakie z tego płyną. A zatem, dlaczego marketing skierowany w wizerunek pracodawcy jest tak ważny?

  • Wizerunek całej marki / firmy: Employer Branding, choć ma wpływ na to, jak pracownicy oraz kandydaci postrzegają markę lub firmę - pozytywnie wpływa na ogół jej wizerunku. Świadomość faktu, iż ma się do czynienia z atrakcyjnym, ciekawym pracodawcą przekłada się bezpośrednio na całość, którą nazywamy “wizerunkiem kolektywnym” firmy.
  • Zadowolenie obecnych pracowników: Employer branding zakłada nie tylko ulepszanie wizerunku wśród kandydatów, ale także wśród obecnych pracowników. Poczta pantoflowa to w dalszym ciągu bardzo ważny kanał wymiany informacji o pracodawcach. Siłą rzeczy, pracownicy mówią o tym, jak pracuje im się w danej firmie na zewnątrz. Im lepiej o tym mówią, tym lepiej dla przedsiębiorstwa.
  • Szacunek kandydatów: kandydaci chętniej będą zwracać się do naszej firmy, a także aktywniej będą odpowiadać na nasze propozycje. Co więcej, silny wizerunek firmy powoduje również lepsze pole do negocjacji w momencie, gdy dochodzi do ustalania warunków zatrudnienia danego kandydata.
  • Usprawnienie kultury organizacyjnej. Employer branding pozytywnie wpływa na konsolidację pracowników jako grupy społecznej. Kultura organizacyjna jest jedną z wypadkowych działań zmierzających do usprawnienia wizerunku pracodawcy: to z kolei przekłada się na silniejszą więź pracowników między sobą i z pracodawcą.

Rozpocznij współpracę

Zapytaj o nasze usługi Employer Branding

Wyślij zapytanie

Employer Branding w Antal - co możemy dla Ciebie zrobić? 

Proponujemy rozwiązania w następujących obszarach:

  • Badanie wizerunku
  • Employer Branding
  • Marketing Rekrutacyjny
  • Candidate Experience
  • Prowadzenie wybranych kanałów Social Media
  • Materiały wspierające rekrutacje
  • Konsultacje
  • Usługi szyte na miarę - napisz czego potrzebujesz :)

Nasze działania w ramach Employer Branding'u możemy podzielić na trzy zasadnicze etapy. Z racji tego, że do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, końcowy kształt każdego z nich różni się, w zależności od potrzeb firmy. 


Dobra strategia Employer Brandingowa jest oparta na EVP (Employee Value Proposition) tj. wartości dodanej jaką pracodawca oferuje pracownikom. Dość często spotykamy się z sytuacją w której, firma zgłasza chęć opracowania strategii wizerunkowej, nie posiadając EVP, polityki benefitowej, opracowanych ścieżek kariery etc. Jesteśmy przygotowani również na taki model współpracy. Jeśli efekty potrzebne są szybko, proponujemy działania w obszarze marketingu rekrutacyjnego. 

W Antal stawiamy na silny, atrakcyjny wizerunek pracodawcy i działania zmierzające do usprawnienia skuteczności każdego projektu rekrutacyjnego. Opowiedz nam o tym, czego potrzebujesz - my zaś odpowiemy Ci, co warto zrobić.

Rekrutacja młodych talentów, czyli jak zbudować przewagę konkurencyjną za pomocą Employer Brandingu i Recruitment Marketingu.

Programy absolwenckie są ważne zarówno dla przyszłych pracowników, jak i pracodawców.  Zapewniają kandydatom możliwość pozyskania obszernej wiedzy, nowych umiejętności i cennego doświadczenia, a pracodawcom dają dostęp do puli wysoko wykwalifikowanych talentów. Inwestując w edukację absolwentów, zarówno pierwsza, jak i druga grupa mogą otworzyć drzwi sukcesu i nowe możliwości rozwoju.

Rozpocznij współpracę

Wyślij zapytanie ofertowe

Zapytanie
Anna Itkowiak zdjęcie
Anna Itkowiak Marketing & Employer Branding Specialist

Absolwentka Komunikacji Wizerunkowej na Uniwersytecie Wrocławskim związana z kreowaniem marek od 5 lat, a z Antalem od 2021 roku. W firmie zajmuje się tworzeniem strategii Employer Brandingowej dla klientów zewnętrznych i wdrażania jej w życie. Posiada doświadczenie w tworzeniu marek od podstaw, a także we wprowadzaniu nowych działań nakierowanych na osiągnięcie konkretnego celu wizerunkowego bądź rekrutacyjnego.