Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Customer Service Specialist with Italian

nr ref: 373/4/2024/AS
Konsultant prowadzący: Anna Szwangruber
29 kwietnia 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Posiadasz już pierwsze doświadczenia w dziale obsługi klienta oraz interesujesz się rynkami finansowymi?

Znasz bardzo dobrze język włoski, a także język angielski?

Brzmi jak idealna oferta dla Ciebie!

 

 

Doradca klienta z j. włoskim


Lokalizacja: Kraków

Forma umowy: UoP

Rodzaj pracy: hybrydowa

Start pracy: ASAP

Liczba otwartych pozycji: 3

 

Czym się zajmiesz? Twoje przyszłe zadania:

  • Zapewnianie światowej klasy i wiodące w branży wsparcie dla klientów na całym świecie;
  • Zapewnienie klientom pierwszej linii wsparcia za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej, czatu i mediów społecznościowych;
  • Zapewnienie doskonałej obsługi klienta w obszarze finansów;
  • Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące wszystkich produktów i platform;
  • Rozwiązywanie zapytań i sporów handlowych;
  • Zapewnienie klientom wsparcia technicznego.

 

Aplikuj jeśli cechuje Cię:

  • Biegłe posługiwanie się językiem włoskim a także angielskim (min. na C1 oba)

  • Doświadczenie w obsłudze klienta i podstawowa wiedza na temat rynków finansowych
  • Zaawansowana znajomość programu MS Excel;

  • Silne umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły;

  • Podejście do rozwiązywania problemów zorientowane na działanie.

 

Co możemy Ci zaoferować?

  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku oraz podnoszenia swoich kompetencji i umiejętności w różnych obszarach;
  • Wspaniałą atmosferę i komfortowe warunki pracy;
  • Stabilną pracę i współpracę z przyjaznym i wykwalifikowanym zespołem;
  • Hybrydowy model pracy, elastyczne godziny pracy;
  • Możliwość pracy przez 30 dni z dowolnego miejsca na świecie;
  • 3 dodatkowe dni wolne z okazji urodzin i wolontariatu;
  • Biuro zlokalizowane blisko centrum miasta;
  • Nowoczesne środowisko pracy (elastyczne przestrzenie, prywatne ciche pokoje i strefy odpoczynku);
  • Konkurencyjne wynagrodzenie;
  • Premie roczne i uzależnione od wyników;
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny;
  • System multikafeterii;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • Nieograniczony dostęp do platformy edukacyjnej;
  • Wysoki standard sprzętu IT;
  • Darmowy parking;
  • Coroczne przyjęcia i inne imprezy towarzyskie.

 

Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego:

1. Skontaktuje się z Tobą konsultant Antal, który przeprowadzi wstępną rozmowę rekrutacyjną.

2. Następnie zostaniesz zarekomendowany/a i umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielstwem klienta (interview + test językowy)

3. Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!

 

Czym jest Antal?

Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menadżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie.

 

Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?

Bezpłatne wsparcie kariery!

Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, którzy utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.